2x 1ste op Internationaal toernooi in Milaan (Italixc3xab)

Hee Allemaal,

Hier een stukje over de wedstrijd in Milaan!
Het weekend ervoor ben ik nog 2 dagen naar de kwalificatiewedstrijden WK in Ahoy Rotterdam wezen kijken!
Zondag bij de Dames & voor Maandag hadden we kaarten gekregen van Trampoline selectie Jong Oranje bij de  Heren, t was erg leuk om ze in actie te zien en dan speciaal de turn(st)ers van TSH.
De week daarna heeft Jaimy van Zundert (Pro Patria) nog bij ons getraind en ze is nog een nachtje bij mn gastgezin blijven slapen, want in Milaan zouden we synchroon springen!

Donderdag vlogen we vanaf Weeze om half 1 naar Italixc3xab, KDO ging ook mee naar de wedstrijd en Dwight van Forza Gymnasta ook. Zondagmiddag vlogen we weer terug.
In Milaan werden we opgehaald door een man met t bordje van het toernooi en werden we in een busje naar het hotel begracht. Het hotel was wel mooi, echt Italiaans.
Toen kregen we de deelnemerslijst, in onze categorie deden dr maar 5 mee! Jaimy, Dominique, ik en 2 Italiaanse meisjes.. we hadden wel meer verwacht maarja, we zaten dus sobieso in de finale, haha!
D'r deden ook niet zo heel veel landen aan mee :Quatar,1 Franse&Nieuwzee-landse, Belgixc3xab, en Italixc3xab.

Toen gingen we naar de hal om te trainen! T was een soort tent, haha! 2 jongens die daar aan het trainen waren, heb ik ook op het EK enz gezien, leuk om te zien dat ze daar trainde. De trampoline's waren 4×4 dus ff wennen, maar wel fijn. Als je sprong was het boven in de lucht best warm, dat was niet zo fijn, maarja.

S'avonds en tussen de middag aten we altijd in een restaurant dat dichtbij de hal was, samen met een springer: Stefano, hij was erg aardig. Deze hele week hebben we pizza, pasta en macaroni gegeten, t was lekker maar op t einde was ik dr wel weer zat van 😛

Vrijdag was de wedstrijddag:
s'ochtends eerst nog getraind, daarna warm eten in het restaurant, terug naar de hal
en inspringen voor de wedstrijd.
Opmars en we begonnen!
Individueel: We hoefden deze wedstrijd geen verplicht te doen, wel jammer.
Keuze: ik zou deze wedstrijd een nieuwe oefening springen, die ik ook op het WAGC ga springen!
De 1ste 2 sprongen gingen goed, daarna deed ik fliffis ipv dubbelanderhalf want ik stond te dicht bij de rand, fliffis, half in half uit ging goed! daarna deed ik een hurksprong en eindigde met 1xc2xbe-rudy.
Wel uitgesprongen, maar t kon nog beter!

Synchroon met Jaimy : inspringen en wedstrijd: Ging heel mooi!
met sprong 10: rudy, maakte Jaimy er een baby van omdat ze niet goed lag, en ik wel rudy. daarom hadden we maar 9 sprongen, maar voor de rest ging t heel synchroon!
Toch gingen we nog als 1ste door naar de finale de andere dag!
Individueel was ik als 2de door naar de finale, met het Italiaanse meisje boven mij.
S'avonds gingen we weer eten in het restaurant met Stefano.

Zaterdag ochtend gingen we ontbijten in het hotel en met de metro naar de stad van Milaan!
We zijn bij de Dom van Milaan geweest, dat was mooi, ook zijn we nog in een duur winkelcentrum geweest met Gucci, Chanel en Prada, leuk om te zien!
In de H&M hebben we allemaal wat gekocht 🙂
Met de metro weer terug naar het restaurant om te eten, en lopen naar de hal voor de finale!
Inspringen en we begonnen weer.
Finale Keuze: Uitgesprongen! M'n nieuwe oefening met 2x dubbelanderhalf en half in half uit: totaal 11.0 moeilijkheid! dat is een nieuw record, t ging heel goed! Ik had 33.3 punten, dat is ook nieuw record!
Daar was ik natuurlijk blij mee en ik ben 1ste geworden! Het italiaanse meisje was 2de met 33.10 dus het scheelde niet veel!

Daarna Synchroon:
Ging net zo lekker als gister en nu ging sprong 10 ook goed, we zijn 1ste geworden!
Ik was nog nooit 1ste geworden met Trampolinespringen en nu dus 2x, haha
Met het Team waren we nog 3de geworden en hebben we een grote beker gekregen, de Italiaanse club was eerste geworden en KDO tweede.
We kregen een mooie medaille, een italiaans t-shirt en een muts.

S'avonds zijn we nog naar het banket geweest, t was niet druk maar opzich wel leuk met zn allen.
Zondag konden we beetje uitslapen en gingen we ontbijten en inpakken, s'middag werden we weer weggebracht naar het vliegveld.

T was een leuke ervaring!
Nu verder trainen voor het Jeugd WK in November in Metz !(Frankrijk)
Een paar meiden van Triffis die ook naar t WAGC gaan, zijn deze week hier in H'veen op stage,
altijd leuk!

Xxx Carlijn
Milaaan 023 
1145667679_5_Nwo7 
1141586011_5_36BG 
1141266722_5_ufBG 

Plaats een reactie