Van alles en nog wat! :D

5321560 Hallo allemaal,

Het is al lang geleden dat ik een berichtje heb geschreven, dus dit wordt vast een  lang verhaal. πŸ˜€

Maandag gaan we met alle mensen van TSH naar het Olympisch Stadion in Amsterdam om Epke en Suzanne (en alle andere Olympische sporters natuurlijk) welkom te heten!Het lijkt me heel leuk! We dragen ons TSH-trainingspak, misschien herken je ons wel op televisie. Er komen allemaal bekende artiesten optreden, het hele stadion zal wel vol zitten.
Ik ben al in Amsterdam omdat ik voor controle van mijn elleboog naar het OLVG moet. Mijn elleboog is nog steeds niet helemaal goed, daarom moet Dr. Willems er maar weer eens naar kijken. Buigen en sommige bewegingen doen gewoon pijn.
Na dat bezoekje ga ik dan naar het Olympisch Stadion en de terugweg kan ik met de bus terug naar Heerenveen.

Epke_154625h    Epke, je hebt het super gedaan! (Y)

Nou, trainen (al 3 weken) en school (1 week) is weer begonnen, dat was wel even wennen na een heerlijke vakantie in Griekenland. Ik zit nu in THV2S van OSG Sevenwolden, een kleine en gezellige klas met allemaal sporters. Het schoolrooster is helemaal aangepast aan onze trainingstijden, zo beginnen de lessen op dinsdag en donderdag voor iedereen pas om 11.00 uur.
De eerste weken trainen betekent veel hardlopen en krachttraining. Nu zijn we begonnen met de elementen. Voorbeelden: Fliffis- hurk,hoek, Dubbelsalto achterover hurk, hoek, 1xbe. en in kuil dubbel anderhalf, en half in half uit.  P.S. :Fliffis is dubbel vo met halve schroef en dubbel anderhalf is dubbel vo met 1 xbd schroef en half in half uit is dubbel twist met halve draai.. πŸ˜‰
De teamwedstrijden ga ik in de B-klasse springen.
Individueel ga ik in de A springen! πŸ˜€
In oktober hebben we een toernooi in Berlijn! Ik hoop dat ik dan wat moeilijkere elementen in me oefening doe.

Camper Nog even over de vakantie: die was heerlijk zonnig en warm. We zijn met de camper naar Griekenland geweest.Op Italie moesten we op een Crouseschip naar Griekenland. Onderweg zijn we in Italie een dagje naar een groot waterpark met allemaal glijbanen geweest. Zie foto :
Waterpark_1

We hebben ook 3 dagen Surfles gehad!, eerst kreeg je 1 uur les van een leraar en dan mocht je nog een uur zelf oefenen, Alex, mn moeder en ik hebben les gehad, meestal was het prive les! πŸ˜€
Je moest er eerst op klimmen, het zeil op trekken en dan in de basic positie gaan staan, we hebben geleerd om te draaien en sturen enz.
Het was vet leuk om te doen, het lukte ook goed.:)
Surf_1_imgp1109 Surf_2_imgp1184 Surf_3_imgp1185 Surf_4_imgp1215_2 Surf_5_imgp1221 Surf_6_imgp1223 Surf_8_imgp1268 Surf_9_imgp1282 Surf_7_imgp1224

Ook zijn we naar het Blauwste Strand van Griekenland geweest!, het leek net of je in een zwembad was, zo blauw was dat water! :O Dat was ook heel leuk, en warm. πŸ˜‰
Mythosbaai Mythosbaai_imgp1488 Mythosbaai_imgp1499 Mythosbaai_imgp1521 Mythosbaai_imgp1523 Mythosbaai_imgp1525 Mythosbaai_imgp1528 Mythosbaai_imgp1529 Mythosbaai_imgp1531 Mythosbaai_imgp1533 Mythosbaai_imgp1535 Mythosbaai_imgp1554 Mythosbaai_imgp1558

De laatse dagen: We waren opzoek naar een Camping maar konden niet zo goed vinden, kwamen we&
nbsp; bij een heel luxe hotel, hadden we  besloten daar 2 nachtjes te blijven!:D Er waren 6 zwembaden, en je kon drinken, eten, cocktails en nog veel meer gratis pakken! Er was veel te beleven; Beachvollybal, Sporttraining, wateraerobic en s’avonds waren er vaak show’s.

De terug reis op de boot was ook leuk, we hadden nog in het Zwembad gezwommen! Ook nog een paar foto’s op de boot:
Boot_imgp1822 Boot_imgp1834

Nog leuke foto’s: πŸ˜€

Baai_imgp1060 Berggeitjes_imgp1405 Berggeitjes_imgp1408 Camping_parga Cocktail Papa_imgp1625 Spagaat_imgp1631 Overslag_in_zee_imgp1097 Zee Zwembad Profiel_imgp1350b Profiel_imgp1571_2 Einde_imgp1753